JAG HATAR SNÖ.

Bloggade ingenting igår, men hann helt enkelt inte. Var i skolan hela dagen, sen så gick jag iväg på ett möte. Kom hem vid fyra ungefär och då pluggade jag matte. På kvällen drog jag iväg med mamma och syster på hockey, Örebro vs. Bofors stod på matchtabellen och Örebro tog självklart hem vinsten. Kom hem sent och duschde och sedan gick jag och la mig på en gång. Imorse när jag vaknade upp och mådde inte alls bra, men pallade iväg mig till skolan iallafall. Det har snöat exakt hela dagen också och jag hatar det verkligen, finns inge värre än snöDagen gick sjukt snabbt och jag hann nästan inte ens blicka innan det var dags för matteprov, det gick helt okej och efter det gick jag hemåt. Har legat i soffan med tjocka filtar hela eftermiddagen och kvällen, då jag har kollat på film. Känner mig som sagt, väldigt dåligt haha. Imorgon är det fredag, vilket innebär helg utvecklingsamtal och att Elin kommer hit och spendrar sin helg, underbart. Ska nu hoppa in i duschen och sedan dejta min säng och mina halstabletter haha. Jag hör av mig imorgon. WITH LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0