UNDERBAR DAG, FRÅN BÖRJAN TILL SLUT

Klockan bara tickar iväg, som vanligt. Kan inte fatta att det bara är en dag kvar utav detta lov, och bara en dag kvar tills jag börjar skolan igen. Min dag har varit toppen! Började med att jag mamma och Kjell åkte iväg till Linde för att fixa lite grejer, två timmar i en bil med dom på morgonen, finns bara ett ord för det. KATASTROF! Jag blev mobbad, från när vi lämnade Örebro tills vi kom tillbaka. Nästan synd om mig. När vi kom hem så fixade jag mig och sedan åkte vi ut till marieberg och ikea, där min dag spenderades tillsammans med mamma, Kjell, Moa, hennes mamma och bror. Fick med mig många fina saker hem och bästa köpet idag var nog min efterlängtade mysdress. Efter marieberg så åkte vi hem till mig, Moa hängde med och lite senare kom hennes mor. Jag fick en jätte fin jeans jacka utav henne och gud, den kommer användas som tusan i sommar! Moa och jag har varit duktiga och skruvat ihop mitt "sängbord" och det var dösnyggt. Bara några få detaljer kvar på mitt rum nu sen är det helt klart och jag trivs, storm trivs helt enkelt. Sen har min kväll spendreas med en skrattande och underbar Moa, med ansiktsmask, dipp gurka & morötter och melodifestivalen. Dom åkte hem vid tio och då hamnade jag i soffan med min kära mor, kollandes på nothing hill. Måste vara världens bästa film, jag kan alla repliker utantill. Nej ska bädda upp sängen nu och sedan vara lite social imot mina änglar. Detta vart ett mega lång inlägg, men jag hoppas ni står ut.
PUSS UNDERBARINGAR. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0