BARA TRE SMÅ DAGAR KVAR

FÖRLÅT för att jag inte bloggade igår, varken på morgonen eller på kvällen. Men jag gick upp så hilma tidigt (nämligen halv sju!!!!!) och hann inte blogga. Vid åtta gick jag iväg till bussen där jag mötte Emma & Bea. Vi drog iväg till storstenshöjden där min dag spenderades. Den var mer än toppen och jag älskar verkligen att åka skidor. Vi fikade, var som galna i backen, fastnade i liften och skrattade hela dagen. Bilder kommer när jag har fått dom utav Emma, dagen var i allafall bäst! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan ska jag till Marieberg, Ikea och andra affärer med mamma & Kjell, så dags att skynda sig lite. Ikväll vet jag inte alls vad som händer, jag är öppen för ideèr. Så kvällen är ett frågetecken än så länge. Känner mig så stressad över att lovet snart är slut, tiden bara rinner iväg och jag har ingen aning om vart det har tagit vägen. Men mitt lov har helt klart varit bäst och jag ångrar ingenting, får hoppas på att slutet blir lika bra det. 
Nej, måste duscha nu. Vi hörs senare. PUSS!  

DENNA BÄSTA TJEJ ÄR HEMMA, ÅÅÅHÅÅHÅH JAG ÄR SÅ GLAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0