TÄNK OM...

... JAG INTE HADE DIG
Vad skulle jag göra då?

Utan dig, utan din hjälpande hand, utan dina tröstande ord, utan dina varma kramar, utan din närhet, utan din kärlek du visar till mig, för utan dig Elin så skulle jag inte vara någonting. Du är min andra halva, och dom orden menar jag ifrån botten. Under denna period så har du fått stå ut med mig. Speciellt under denna helg, du anar inte hur tacksam jag är för att du har funnits där. Det finns inga ord, du bara tar min hand, tittar på mig och du förstår mig, nog bäst av alla. Jag är lycklig lottad som får ha dig, som min vän. Du får mig alltid att må bra. Du får mig känna mig trygg.  Det är därför jag ofta kryper upp i din famn, för det är där jag hör hemma. Jag vet inte vad jag ska säga, för det finns inga ord som beskriver dig, min kära. Du är för bra för att vara sann. Jag vill tacka för dig, för att du finns i mitt liv och för att du får mig stå stadigt på jorden. Ditt leende, det är som solen. Det får mig alltid att må bra. Jordens alla stjärnor räcker inte till att förklara min kärlek till dig, jag älskar dig! Du är min underbara syster, världens bästa vän och the world's greatest! Dig ♥ Mig, det är så det ska vara. Knäppa, det är vi tillsammans. Du får mig leva livet till max. Vi är inte två personer, utan en tillsammans. En person som klarar allt. Ett ord, en stark betydelse för mig, världens vackraste människa, det är du. ELIN! ♥

Du ser mig som jag är, accpeterar mitt jag.
Om du inte fanns på jorden, så skulle jag inte stå här idag.

All skit som har hänt, och alla saker som dom sagt.
Du har alltid stöttat mig, varit på din vakt.

Gumman tillsammans är vi äkta vänskap.
Du får mig känna trygghet när jag känner mitt hat.

Du hjälpte mig ur skiten när det var som allra värst,
det är därför som jag alltid kommer tycka du är bäst.

Alla våra resor och stunder som vi delat.
Jag kommer aldrig glömma dig, jag älskar dig Elin.

Det finns ingen bättre vän, en människa kan få.
Jag är så jäkla glad, för när stormen kommer så är vi två.

Om du försvann ifrån mitt liv skulle jag inte längre kunna leva.
Du är min livskraft och så mycket mycket mera.

En hel dag med dig och man kan inte vara ledsen.
Du får mig på gott humör, med vad du än säger.

Ett skratt som gör hela dagen, lätt att leva ut.
Ett gott humör som gör att våran vänskap ej tar slut.

Du känner mig i själen, fan du är min bästavän.
Utan ditt i mitt liv hade jag aldrig hittat hem.

Jag hittar inte ord, ett stort tack till dig.
Du hjälpte mig upp när ingen annan såg mig.

Att du litar på mig, och tror på den jag är.
Det får mig att känna lycka, när jag gråter, jag lovar och jag svär.

Så mycket som du hjälpt mig genom att bara finnas till.
Jag kommer aldrig kunna tacka dig, jag räcker inte till.

Om kärlek vore liv, så skulle jag ge dig alla stjärnor.
För du är stjärnan i mitt liv och ingenting kan ändra det.


WITH LOVE! /Din Sandra





Kommentarer
Postat av: elin

ÄLSKLING, det är du och jag och ingen annan.

vi två blir en!

jag älskar dig och finns alltid.

du är den som förstår mig allra bäst och jag är den som förstår dig allra bäst!

dina känslor är mina känslor!

jag älskar dig sandra granberg, underbara tjej! <3

2011-02-14 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0