SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Vad tycker du HELT ärligt om mig? :)
Jag tycker om dig jätte mycket Jessica. Du är så rak på sak sprider alltid massa glädje runt dig. En sån stark person och är verkligen en äkta vän. Du förstår en precis och ger alltid så hilma bra råd. Du är så otroligt vacker och en helt underbar tjej. Med dig kan man inte må annat än bra. Jag saknar dig sjukt mycket och tycker verkligen att vi ska träffas snart. Du har ett grymt härligt skratt som får en le på en gång! Kärlek till dig bruden.

Vilka bloggar följer du?
Jag följer mina vänners bloggar, men dom jag läser varenda dag är:
Angelica Angelholm Jennie Granberg Moa Forsberg Jessica Johansson Agnes Frank Mikaela Thunström
Hanna Wenlöf Emma Leijon och Julia Berndtsson

Hur ser en perfekt lördag ut för dig?
En perfekt lördag för mig? Hm, det är nog att få vara med dom man håller kärt och göra något roligt eller ha det mysigt.

Är du kär?
Nej, jag är inte kär just nu.

Vad har du för bh-storlek?
När du kan våga stå för vem du är så kan jag berätta det för dig :)

Vem är din bästis? :)<3
Min bästis, det är en svår fråga eftersom att jag har många nära vänner. Men det är nog Elin Ohlson och Wolid Nahem.

Vad har hänt med Emma och dig?
Emma och jag är fortfarande vänner, men inte alls som förut. Vi båda vill tillbaka dit och det ska vi försöka fixa.
Men ärligt så vet jag inte vad som hände ifrån början. Vi var verkligen jätte nära vänner jag och Emma, men sen så hände något. Något stort, som sabbade allt. Vi gled ifrån varandra helt och jag saknar henne, det gör jag verkligen. Vi delade så mycket tid tillsammans, och nu har jagi nte träffat henne på evigheter. Men där har ni svaret, jag vet inte vad som hände mellan oss. Men jag vet att jag saknar henne.


Är jag bäst? (a)
Klart du är bäst Serina, fast efter mig såklart! :D

ERKÄNN ATT KAROLIN WAKJI ÄR BÄST, OCH DET FINNS INGEN BÄTTRE ÄN HENNE?!?
Karolin Wakji tror att hon är bäst, fast hon kommer aldrig nå upp till min nivå (a)

Hur mycket älskar du mig babyyyh:*?
Jag älskar dig såååååååååååååååååååååååhär mycket baby, plus dubbelt så mycket :$

När ska vi förlova oss? :$
Jag tycker vi borde förlova oss snart faktiskt. Kanske på våran två månaders dag, det skulle väl vara extremt gulligt och mysigt? :D

Och det sista, är jag söt hihihi:$
Du är extremt söt, så söt att jag får hål i tänderna.. HIHIHIHIH:$

Visst är jag den bästa du känner? :*
DU ÄR DEN BÄSTA SOM FINNS <333<333<3<3<333

Är du kär i mig? :$
Klart jag är kär i dig, det är liksom en självklarhet. Jag drömmer om dig varenda natt.

Vill du ha sex med mig hihiih :$
Alltså, kom du inte ihåg att vi skulle vänta tills sportlovet? :(..
Då skulle vi ju äta nudlar samtidigt och sedan avsluta med glass, colasås och maränger?

Vad använder du för smink?
Jag använder true match foundation, isadora puder, vanlig svart eyeliner, the falsies volum express mascaran och collagene extra volume mascara. På kinderna har jag isadora solpuder och på läpparna har jag oftast bara lypsyl eller så har jag ett läppstift från make up store.

Vem var ditt första riktiga förhållande?
Mitt första riktiga förhållande var tillsammans med Zach.

Din favorit musik?
Favorit musik, gud vilken svår fråga.. Det är verkligen blandat, jag lyssnar på det jag tycker är bra! (a)




Din favorit affär?
Favoritaffärer var lätt. Jag handlar mest mina kläder på H&M, Gina Tricot och Bikbok. Sen blir det även andra äffärer också, men dom är dom vanligaste.

Hur många syskon har du?
Jag har två stycken systrar. En som heter Ida, hon är 20år och är min förebild. Sen har vi min lillasyster Nellie på 7år som är världens jobbigaste, fast ändå så bra. Sen har jag också tre extrasyskon också, Jonna, Matilda och Petter.

Vilka består din familj av?
Eftersom jag bor hos min mamma så säger jag bara den. Då är det min mamma, min storasyster och min mammas sambo.

Kan du skriva nått minne vi har :D Saknar dig jätte mycke :(<3
Åh, ett minne? Det blir inte lätt. Du är min barndomsvän och vi har delat så mycket tillsammans. Men ett jag speciellt kommer ihåg, det var en sommardag när det spöregnade ute och vi hoppade studsmatta. Sen när vi var så blöta att alla kläder rann så sprang vi runt som jag vet inte vad. Då sprang vi till ica och köpte varsin glass och sedan gick vi in och kollade på Eva&Adam. Jag saknar dig med Louise, det är sinnesjukt. Vi måste verkligen ta och ses snart. PUSS!

Vill du fiska med mej i sommar? :DDDDDDD
Absolut, det kan du skriva upp. Vi kan ju fiska i ett badkar med låsas fiskar så att vi vågar ta av fisken ifrån kroken, smart va? :D

Vad gillar du för godis?
Eftersom att jag har godis stopp och inte ätit godis på två månader så är det en svår fråga, haha. Men jag skulle säga surt och sött då faktiskt.

Vad ska du göra på sommarlovet? :P
Det var en lätt fråga. Mitt sommarlov kommer jag spendera i gusselby med världens bästa människor. Sen kommer jag umgås med nära & kära och bara leva livet. Ta moppekort också!

Vilka är dina bästa vänner välj minst 10 pers :P
Jag ändrar bästa vänner till närmsta vänner.
Elin Ohlson, Jennie Granberg, Angelica Angelholm, Emma Leijon, Jikar Hamad och Serina Barsom. Filip Stenholm, Jonas Stackefält, Jonathan Fagerlund, Wolid Nahem och Martin Frisell.

SAKNAR DU NÅGON?
Ja, det gör jag verkligen. Jag saknar väldigt många personer, och saknad är den värsta känslan som finns. Men jag måste ändå säga, min älskade mormor och morfar.

Vad använder du för smink???

Den frågan har jag redan svarat på lite längre upp :)

Är du oskuld?:o
Nej.

5 finaste/sötaste killarna du vet?
Svår fråga faktiskt, men Filip Stenholm, Jonas Stackefält, Henrik Lindmark, Jonathan Fagerlund och August Gunnarsson.

Vad hände med zach? Ni var tillsammans jätte länge, och jag är bara undrar om ni fortfarande har kontakt eller om ni inte pratar alls? Jag är bara nyfiken, grymt fin blogg!
Kände på mig att denna fråga skulle komma. Men det fungerade bara inte mellan oss, vi bråkade jätte mycket och jag gjorde slut. Nu för tiden pratar vi ibland, men det är inte alls som förr. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än så. Tack så mycket!

Vad har hänt mellan din pappa och dig? För du har tidigare skrivit att du bodde hos honom men nu så gör du inte det, kan du inte berätta?
Oj.. Detta blir svårt. Ja, jag har bott hos min pappa. Jag bodde där i ett år men flyttade tillbaka till mamma igen för ungefär ett halvår sen nu. Jag vet inte vad det berodde på, men jag har bott hos mamma och varit i hennes närhet sen jag var liten så det är nog det, det var saknad helt enkelt. Sen kommer jag och min pappa inte överens hela tiden heller, båda är exakt lika envisa. Vad ska jag säga mer? Jag är hos honom varannan helg och är med dom i gusselby på sommrarna.

Varför älskar du mig så mycket för ? :) <3
Hm, en svår fråga faktiskt. Men jag kan hålla med om att jag älskar dig lite för mycket! (a)<3

Vad är din högsta önskan?
Min högsta önskan är att min mormor och morfar kommer tillbaka till mig.

Kanske konstig fråga hehe, men vad vill du bli när du blir stor?
Svår fråga, men jag står jag ska välja bussnies på Thorens. Det är ett väldigt brett pogram och innehåller sånt jag vill jobba med.

Vilka bloggar läser du? :)
Det har jag svarat på tidigare, kolla längre upp i inlägget :)

Varför är du så underbar? Bästavän tack för att du ställer upp för mig i alla lägen!
LOVE YOU
Om jag är underbar, vad är inte du då? Du är den mest underbaraste person som jag känner. Som du sa till mig igår, "dina känslor är mina känslor. För du är jag, och jag är du" Du är min bästavän och jag är alltid bara ett samtal bort, det vet du.
JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Max

Vem förlorade oskulden med?

2011-02-15 @ 15:35:02
Postat av: angelica

åh jag älskar dig tvilling! hann inte ställa några frågor nu bara ju :(

får ta nästa frågestund §

2011-02-15 @ 20:06:32
Postat av: jessica

jag älskar dig <3

2011-02-15 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0