PÅ LANDET

Gårdagen vart mer än klockren, i love it. Emma kom hem till oss, vi gjorde inte så mycket egentligen. Vi satt och pratade, om allting. Sen planerade vi våran torsdag som jag ser fram imot, något sjukt. Tänker inte avsölöja några detaljer än. Men UNDERBARA TJEJER, helt klart. Vid fem, sex så drog dom hem och pappa kom och hämtade mig och min syster, det var då dags för hockey. Örebro tog hem vinsten med 4-1 och tredje perioden var så grymt rolig att kolla på. Vilket drag det var. Efter matchen så sprang jag in i min kära vän Jonte som jag såg på avstånd, gjorde en riktig hockeytackling och gud vad duktig jag kände mig. Fick världens största kram och det gjorde lätt min kväll, efter kvällens dåliga humör. Efter det så åkte vi och hämtade min lillsyster och sen åkte vi hem till Farmor. Kom hem ganska sent och därför hann jag inte blogga då, jag hade iallafall en andledning denna gång. Jag och lillasyster gick och la oss på en gång och jag måste bara säga att min lillasyster är så sjukt söt när hon sover, det är sinnesjukt. Hon vaknade upp vid sju, medans jag gick upp vid tio. Är dödstrött, men känner mig så hilma taskig ifall jag ligger och sover hela dagen när jag är här ute. Sen då har jag och Farmor suttit och pratat, jag måste nog ha världens bästa farmor. Nu har jag precis bytit om, mössan är på huvudet och dom fula mjukisbyxorna har jag på mig också. GUD VAD JAG ÄLSKAR DET HÄR LIVET! Ska snart äta lite lunch och sedan beger jag mig ut. Måste bara säga att jag glömde min kamerasladd och min kamera hemma, fy skäms Sandra. Så därför kommer det inte att bli några nya bilder, utan ni får stå ut med dom gamla istället. Lillasyster kom precis och sa, "Sandra din datanörd, det är mat nu". Man känner sig verkligen älskad. Nej, men dags att röra på fläsket. Vi hörs. HAAAAAAAAJDO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0