NATT MÄNNISKA.

Klockan bara tickar och går. Den är snart redan fyra och jag är inte alls trött. Känner att min uppdatering inte alls har varit på topp, ber så mycket om ursäkt för det. Min helg har iallafall vart underbart bra! Gårdagens kväll spenderades hemma hos Elin som sagt. Vi var knäppa som vanligt, gjorde allt huller om buller och hamnade på Elins köksgolv tillslut, garvande som tusan och helt gråtfäriga. Sen satte vi oss i bilen, dunkade musik, skrattade, pratade, och levde livet. Herregud vad den tjejen är bra! Idag vaknade vi upp vid ungefär tolv. Vi åt frukost och sedan fixade vi oss, efter det kom pappa och hämtade oss, vi åkte hem och sedan direkt upp på stan med Jennie. Köpte en tröja och ett par leggings, awesome. När vi kom hem åt vi en jätte mysig middag alla tre med min gulliga familj, och sedan åkte vi iväg till Angelica hjärtat för att hälsa på henne ett tag, som ligger hemma och är sjuk. Där var också Meriam och gud, tjejerna gjorde lätt min helg. Efter det åkte jag Elin och Meriam vidare till mc där Jennie Amar och Dennis var. Satt där ett tag sedan vandrade vi hem medans vi sjöng "alla flickor utom jag" så hela oxhagen vaknade, sjukt gulligt alltså. Nu ska vi alldeles strax ta och sova och imorgon har jag ingenting planerat, förutom en gudstjänst på kvällen kanske, men inget är helt hundra. Måste också bara nämna att jag känner mig grymt stolt, jag har haft godisstopp i mer än en månad nu, jag är så grymt bra. Sitter här med största godispåsen bredvid mig, men har inte tagit en enda bit, herregud. Jag måste nog vara sjuk på något sätt, eller iallafall inte vara normal, för jag är inte ens sugen på godis (?) så olikt sandra granberg, som det kan bli. Nä, men nu handlar det om att hålla igen och börja träna stenhårt, så att jag kan tappa alla kilon som jag vill, och få en lite bättre kropp. Fyfan för fläsk!! Ojoj, nu är det verkligen dags att avsluta. Ska springa in i badrummet nu och tvätta bort sminket, så hörs vi under morgondagen. En STOR puss, till er mina underbaringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0