MUSIK..

.. får rädda min lilla kväll!

Skolan var helt okej, gick iväg idag också. Även fast jag är sjuk, det känns verkligen nu. På idrotten var jag med, även fast jag egentlgen inte får så nu är mitt knä ännu en gång pajat, och denna gång mer än vanligt. Smärtan är obeskrivlig! Så nu är jag en haltande Sandra igen haha. Efter lunchen hade jag så ont att jag inte stod ut, så la mig i vilorummet en halvtimme ungefär och sedan så gick jag till spanska lektionen. Dagen har gått fort, men ändå så hilma långsam. När jag hade slutat så var det dags för utvecklingsamtal. Det gick toppen, jag har världens bästa mentor. Nu ligger jag här i soffan och orkar inte med någonting, jag mår verkligen dåligt. Nej nu ska jag kolla på tv och vila mig en stund. Jag hör av mig. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0