GLÄDJE SORG OCH KÄRLEK

Sitter här denna natt också och drömmer mig bort med min älskade i hörlurarna. Tankarna är uppe i hög varv denna natt också, men jag trivs. Lägenheten är tyst och jag kan sitta här i lugn och ro, ingen som stör eller tränger sig på. Jag kan bara vara, och det är så avkopplande. Klockan blir bara mer och mer, jag bryr mig inte. Har all tid i världen, jag älskar verkligen den här stunden i livet. Ensamhet! Även fast det kan vara förjävligt ibland. Och då det finns dagar man verkligen inte vill vara ensam, utan att det är då man vill ligga i en varm famn och bli omtyckt, behandlad med massa kärlek. Men nu på natten, när det är mörkt utanför mitt fönster. Då trvis jag bäst själv. Kanske ska blåsa ut mina värmeljus som brinner så vackert rakt framför mig och dricka upp mitt te. Lägga huvudet på kudden och sova.
Och vakna upp imorgon inse att det är en ny dag och nya möjligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0