KNÄPPA UNGAR!

Jag tog en långdusch förut och efter det kom söta Emma hit och jag har tillbringat min dag med henne. Vi har mest suttit framför datan och sen har vi även fixat våra bloggar, lite grann iallfall. Sen bakade vi världens godaste jordgubbspaj och åt det tillsammans med massvis vaniljsås, livet. Nu ska vi fixa oss och sen drar vi till mellringe tillsammans med Elin som är påväg hit. Måste röra mig nu. Jag hör av mig ikväll. EN FET PUSS ALLTSÅ.

Min "älskade" vän, som nyss sa till mig, JAG HATAR DIG SANDRA!
Och ta åt dig av mina ord, då känner man sig verkligen glad.


Kommentarer
Postat av: VENDELA

jättefin blogg! :D

2011-02-20 @ 18:09:18
Postat av: emma leijon

jätte fin bild sandra, jätte fin!!

du vet att jag egentligen menade älskar när jag sa hatar ;)

2011-02-22 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0