JAG SKA LE FÖR DIN SKULL

Har bott i telefonen hela eftermiddagen känns det som, både pratat med Emma och Jikar. Sen har jag gjort klart min bokrecension nu också, är grymt glad. Ska bara skicka in den och sen hag jag gjort mitt. Ska vänta på att mamma kommer hem nu och sedan får vi se hur min kväll ser ut. Idag är jag en glad Sandra. PUSS.


För exakt en minut sen så stängde denna tjej av sin mobil och gick på planet. Det kommer kännas så tomt att inte ha henne hemma, att inte kunna skicka iväg ett sms och få ett svar lika snabbt tillbaka. Men min underbara vän, den bästa. Du ska ha det grymt bra nu, och ta hand om dig på riktigt. Nu rinner tårarna också, en vecka är ingenting. Men fortfarande, det känns som en evighet. Ska torka tårarna nu, och le för dig istället. För att jag har fått chansen att ha en sån här extremt bra vän som dig Jikar. Som du sa, "älskling, lova mig att inte tänka för mycket nu" och det ska jag göra. För du känner mig och jag ska lova dig det nu. Ta hand om dig min ängel. I LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0