jag saknar dig, tvilling

hej älskling. ville bara titta in och skriva ett litet inlägg, eftersom att jag har kvar din användare sen designen. då du och jag löste allt vi gått genom och allt som tagit ner oss, och då när vi byggt upp våran vänskap, starkare än någonsin, var det då jag mådde som bäst. jag var på toppen då, fanns ingen oro kvar. tyngden lyftes upp från mina axlar, den tyngden som tagit mig ner när jag inte haft dig vid min sida. dagarna blev våra och vi var klockrena, såg framemot varenda sekund med dig. varenda gång jag var med dig skrattade jag, och det skrattet var högt. äkta. fritt. vi fann varandra, vi blev som tvillingar. vi har alltid förstått varandra, alltid tänkt på samma sätt och känt samma saker. det är sjukt hur det blev så här, efter allt. kollar igenom våran mapp på min dator, alla bilder, det är så jävla fint allt bra vi varit med om. man ler verkligen när man kollar igenom dom, jag ser lycka i mina egna ögon på bilderna. jag saknar dig nu sandra, för när du igen är långt ifrån mig blir det tungt igen. vi klarar det här. för vi är ju krigare & riddare, right? jag älskar dig, tvilling. mat älskande yes heart life människa. min sådan
/den andra tvillingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0