I BONDELAND.

Hann aldrig blogga igår efter jag hade kommit hem ifrån Jennie. Var där till ganska sent och när jag kom hem så packade jag och pluggade. Skolan idag var helt okej, vi körde våran älskade pyramid på idrotten, fast denna gång hela klassen och vi klarade det. Det ända negativa med dagen har varit spanskaprovet, som gick helt åt helvete. Sista lektionen hade vi hemkunskap och jag lagade tacos tillsammans med Ervin, Martin och Alen. Ska aldrig mer laga god mat med tre killar, herregud allt tog slut på mindre än två sekunder. Vi har fått nytt schema idag igen och det är värre än förra gången, jag ska inte säga något för riktigt förbannad över det. Men iallafall, efter skolan tog jag bussen upp till stan och mötte saknade Elin. Vi kollade runt lite och sedan åkte vi hem till mig, jag packade det sista och sen kom hennes pappa och hämtade oss. Nu sitter vi hemma hos henne här ute på landet och har precis ätit. Innan åkte vi fyrhjuling och jag ska lära mig köra imorgon, HJÄLP MIG! Nu ska vi fixa med hennes blogg och sedan ska vi ha mys, saknat denna tjej så. Jag hör säkert av mig en gång till idag, men ska vara sociala mot tönten bredvid mig nu. Fick kommentaren (det är du som är tönten i vårat förhållande) nyss av henne, herregud. Hon är ett mongo. Nej ska sluta nu, annars så kommer jag få en rejäl smäll. PUSS MINA ÄNGLAR.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0