HAPPYFACE.

Elin åkte hem vid sju någon gång, sen dess har jag tagit det lugnt. Mår inte helt hundra, känner mig illamående och känns som att jag börjar bli sjuk, något jag verkligen inte vill. Men min helg har varit toppen, jag älskar verkligen denna tjej. Nu har precis duschat och nu ska jag ta mig något litet att äta, sen ska jag nog sova. Den här veckan innehåller många saker, väldigt bra saker. Fast mycket plugg är det också, bara två veckor kvar till lov och jag längtar som tusan! Nu sitter jag här, i min egna lilla värld och lyssnar på musik haha. Men ska gå ut och slänga mig mig i soffan en stund och glo på tv nu. Jag hör av mig imorgon. Godnatt underbaringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0