HAPPY DAY!

Kom precis hem ifrån stan och nu sitter jag hemma hos pappa med Elin. Hon sitter med en annan dator, precis framför mig. Vi är så sociala! Från stan fick jag med mig väldigt mycket hem, mest underkläder men även en ny skinnjacka, nya toffsar och hårspännen. Tack min kära mor! ♥ Kvällen spenderas med Elin hemma hos pappa, vi ska vara hundvakt åt mitt lilla hjärta. Kommer lätt bli en grymt bra dag, eftersom att jag är överlycklig idag. Men jag hör av mig lite senare.
PUSS PÅ ER MINA UNDERBARA ÄLSKLINGAR!

dagens lilla outfit.
till detta körde jag med mina boots!


ÄLSKAR MIN TRÖJA!!!!!
                                                                                                och mitt lilla hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0