GODNATT

Precis som det låter, med detta inlägg säger jag godnatt. Varit en lång dag och känner mig fortfarande inte bra, fast ska försöka ta mig iväg till skolan imorgon iallafall och hämta lite böcker, det behövs. Sitter just nu och pratar med min bästavän Wolid på msn, så otroligt söt är han. Nej ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag hoppa i säng. Med min dejt näsdropparna, och hans vän halstabletterna. Vi hörs imorgon. PUSS TILL ER, MINA UNDERBARINGAR!

Hur glad blir man inte när mamma kommer hem med såna här, då var min uttråkade dag räddad!!

Kommentarer
Postat av: claes-göran olofsson

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag älskar pengar, så vänligen

Skicka valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8

Efter att du skänkt pengar så besök min blogg http://www.metrobloggen.se/classeslillablogg

2011-02-16 @ 23:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0