gästbloggarn

hej kära vänner! är inne i sandras design och krånglar lite.. försöker trixa lite med den så gott jag kan, och tänkte att när jag ändå är här så slänger jag in ett inlägg också lite busigt sådär! har inte mycket att säga, utan vill bara tala om att sandra är en helt grym tjej. hon torkar mina tårar när det är det som behövs och skapar det där leéndet på mina läppar. hon är tvillingen jag aldrig fick och tillsammans är vi enormt starka. inget är starkt nog att kunna ändra på det, för ''aldrig mer ska vi glida isär, vi har så mycket kärlek och en stark vänskap här.'' tack för det du är för mig, en äkta vän. och jag är glad att jag får gå brevid dig med det bandet vi skapat nu, efter alla motgångar. du är ingen jag kommer släppa. tack för allt du gjort för mig
~ angelica och sandra med ett hjärta i mitten, det står nu, skrivet i himmelen.
/ din matälskande yes heart life människa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0