FJORTON BAST.

Idag fyller min kusin, bästavän och lillasyster fjorton år och det är alltså bara din egna dag. Idag blir du fjortis, idag kan du komma in på folkets och vara ett steg närmare mig, så alltså blir du lite bättre. Tänkte iallafall att jag skulle beskriva för dig, om hur mycket jag faktiskt tycker om dig (och hur knäpp du kan vara), även fast det kanske inte kommer gå. Dina ord som du säger, blandar hit och dit, du är allmänt korkad. Som salt, salt, ta i buske. Som FJORTS, och som den du är knase. Du är nog en utav det osmaraste personerna som jag känner, allämt korkad och jag antar att det är därför jag är som jag är. För det sägs att man blir som man umgås. Fast även om du är knäpp, så tycker jag om dig lika mycket. Om till och med inte mer. Men du och jag kände varandra från den dagen vi föddes, och sen sommaren 2008 klickade vi mer än någonsin och sen dess har vi varit oslagsbara och suttit fast med varandra. Folk ser oss alltid som en person tillsammans och inte två. Tillsammans med dig så vågar jag leva livet till max, skämma ut mig totalt, vara mig själv och bryr mig inte om någonting. För tillsamans med dig är det då jag kan leva livet, vara hur knäpp & konstig som jag vill, för jag vet att du fortfarande tycker om mig. Du är liksom min andra del, mitt andra jag och du har mitt halva hjärta. Du är min allra bästavän, och som vi alltid har sagt. Det är du och jag imot världen. Vi hör liksom ihop, som toaletten och bajset, som pennan och pappret, som gurka och gurkdipp, som kung och drottning, som blondie och blondie, som knäppare och knäppare och som dom bästavännerna. Just nu skulle jag vilja springa in i din famn med världens största leende på mina läppar och se dig bli lika glad, och sen kommer det som vanligt bli att vi ramlar ihop mitt på golvet och brister ut i skratt, säkert åt något knäppt som vanligt. För det är såna vi är, du och jag. Bryr oss inte om något, utan lever livet fullt ut. Det är med dig jag vill uppleva livet, jag vill torka dina tårar när dom faller och dela skratten tillsammans med dig, hand i hand. Därför tycker jag att det är så tragiskt att vi har glidit från varandra den senaste tiden, för det är tillsammans som vi är bäst. Men vi båda har lovat att göra allt för att komma tillbaka och det ser jag fram imot, något sjukt. Åh jag är så glad, som får ha en sån här underbar vän som dig. När jag tittar på våra bilder, lyssnar på våra låtar och tänker på dig, så blir jag tårögd. Jag kommer aldrig någonsin kunna beskriva hur mycket du betyder för mig, det är sinensjukt. Jag är bara så överlycklig som får ha dig, som min bästavän. Att förlora dig är något jag inte skulle klara av. För jag är hellre olycklig med dig, än lycklig med någon annan. Gumman, du är den som förstår mig bäst, du behöver bara se på mig och veta exakt vad jag känner, eller hur jag mår. Du känner mig bättre än vad jag känner mig själv. Du är så klockren! Ditt knäppa skratt, åh det älskar jag. Det får mig gråta, skratta så mycket att jag får ont i magen, och herregud människa. Du är obeskrivlig! Men det kanske är dags att avsluta här, världens finaste.  Jag vill bara tacka dig, för att du finns. För att du är du och för vad du är mot mig, en äkta vän. Jag är lyckligt lottad som har dig.
Jag älskar dig
, miljoner varv och tillbaka igen. Du är underbar! ♥





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0