Finns inga ord.


Kollade på datumet nyss och såg att det var den fjortonde februari. Alltså är det fem månader idag sen min underbara mormor lämnade mig, och fem månader och en vecka sen min underbara morfar också lämande mig. Det är sinnesjukt, jag förstår inte. Jag har ingen mormor och morfar kvar, eller klart jag har dom kvar, dom äger den största delen av mitt hjärta. Men inga som finns här, inga som jag kan sitta i knä hos, eller inga som ger mig en varm kram. Det är inga kvar här hos mig, som står bredvid mig och håller i min hand. Jag kan inte bara, förstå någonting. Den här dagen brukade vi alltid träffas, umgås och visa varandra kärlek. Vem ska nu kunna göra det med mig? Det är så tomt. Det är inga samtal som kommer till mig, istället hinner tårarna ikapp mig. Jag förstår ingentng, vill inte förstå. Jag vill bara ha er tillbaka, det är min högsta dröm.


Kommentarer
Postat av: Julia

stackars dig :( Hoppas att din dag var hyfstat bra iaf, btw fin blogg! :)

2011-02-14 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0