Pratade med denna tjej nyss, som åker till DUBAI LÅNGT BORT ÅT HELVETE imorgon. Fattar inte hur hon kan göra såhär mot mig, liksom bara åka iväg sådär :( Snacka om att jag kommer sakna henne, nåt enormt. Men hon är värd denhär resan och jag hoppas hon får det bra. För nu Jikar, ska du njuta som tusan och ta hand om dig! Lämna alla problem hemma och så ska vi fixa dethär tillsammans. "Visst är det jobbigt, men du klarar mer än vad du tror". Du är så otroligt stark. Ville inte att det här skulle bli en bok, utan vill bara tala om för dig att jag kommer sakna dig och att jag vill att du ska ha det bra, min kära. Och vad du än gör så får du inte glömma att jag älskar dig min underbara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0