EN GLAD CHEY

När Elin kom hem till mig igår så drog hon, jag och Emma till Mellringe. Vi gick runt och skrattade, enligt Elin så skämde jag och Emma ut oss. Men broshan, man ska leva livet! Efter en stund så träffade vi Filip, Pontus, Martin, Johan och Markus. Sen tog vi bussen hem, jag har nog aldrig frysit så mycket i hela mitt liv som jag gjorde igår. När Elin och jag kom hem så myste vi till det med oboy och mackor. Sen spenderades våran kväll i sängen, men massvis med filtar, många bra filmer och massa varmt och gott te. Klockan tre, när vi hade blivit pigga igen så hade vi sumobrottningstävling, tror det slutade lika igår faktiskt. Även fast jag är bättre än henne, får skylla på att klockan var mycket. Vi vaknade nyss upp och ska precis äta frukost. Idag får vi besök av Emma som kommer hit och gör våran dag. Ikväll står hockey på schemat, Örebro vs Leksand och efter det drar jag ut till Farmor. Nej, nu står Elin och skriker efter frukost så bara att skynda sig upp. Jag hör av mig senare. EN FET FETTMA KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0