EN BRA START PÅ LOVET

Det är riktigt tur att jag har så underbara vänner som kan mitt hemliga lösenord till min blogg, så att dom kan blogga när jag smiter iväg hela dagarna. Jag kom precis hem och nu sitter jag i min stora tjocktröja och bara myser, har en kopp te framför mig och gud vad jag älskar mitt liv just nu. Jag har haft världens bästa början på lovet och jag ser fram imot detta lov, som tusan. Dagen började med att jag och mamma kom en sväng till staden, sjukt mysigt. Jag fick med mig väldigt mycket hem och jag är glad för det. Jag visar bild imorgon, men tack min kära mor ♥ Efter det kom pappa och hämtade mig, jag åkte hem till honom och hade en underbar dag, eller eftermiddag med min lillasyster. Vi lekte och skojade, hamnade till slut i soffan med min mobil och spelen. Efter det åkte vi och hämtade Elin för att sedan åka vidare, ända till Frövi för att hämta min hund och för att ge min vän Jonte en kram på födelsedagen! Jag fick som jag ville och jag var sjuk nöjd, längesen jag träffade den killen. Efter det, släppa av Elin hemma hos henne och fortsätta till Örebro. När vi kom hem till pappa igen så gick jag hem till Moa och har tillbringat min kväll där. Har haft grymt roligt, vi har gjort allt och ingenting. Jag har skrattat så mycket att jag fick ont i magen.  Bilder kommer, trodligen imorgon. Jag har också kommit på, att jag vill flytta till solhaga. Det är verkligen ett måste, typ flytta dit när skolorna slutar (?) Det blir toppen. Nej, nu ska jag vara social mot mina vänner på msn en stund, sen ska jag faktiskt sova. Vi hörs lite senare, innan jag sover. På riktigt. POSSPOSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0