elin gästbloggar

tjejen som driver den här bloggen är helt underbar och ställer upp för mig i alla lägen, hon torkar mina tårar och får mig att skratta, att känna mig betydelsefull, hon får mig att känna mig älskad.
jag skulle inte klara mig en dag utan henne, vi spenderar varje helg tillsammans och vi har alltid lika kul.
vi har haft våra motgångar men det har klarat med lillfingret, vi är stjärnor lixom ge oss ett problem vi inte klarar av!?
jag skulle kunna sitta i en vecka och försöka beskriva hur underbar du är men det orkar jag inte (a)
men det jag ville komma fram till är du är obeskrivligt underbar sandra granberg!
du är ljuset i mitt liv, ljuset i mörkret, stjärnan på himlen.
katja kaj och bente bent
snigel och snigel
stjärna och stjärna
det är vi och ingen annan
vi mot världen
vi två blir en tillsammans.
vänskapen vi har byggt upp tillsammans är värd mer än allt guld på denna jord, sommaren 2009 fann jag min bästavän, min tvilling, min stjärna, min andra halva, min syster.
du är en ängel sänd från ovan, du fixade allt älskling och jag står förevigt vid din sida, jag kommer alltid vara din bästavän och ingen annans.
JAG ÄLSKAR DIG!
/din och bara din elin! <3





Kommentarer
Postat av: emmanorrman -

fin blogg!

checka gärna in min & kke svara på min omröstning? om du gör det så får du din blogg länkad på min blogg, men bara om du säger till att du har röstat! :)

kram!

2011-02-12 @ 11:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0