Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Tack min underbara tvilling för att du orkade hjälpa mig med min design. Jag är grymt nöjd. Känns mycket bättre att blogga nu, när allt är nytt & fräscht. Gårdagen spenderades med henne på stan, lika bra som vanligt. Alltså bäst. Dagen i dag har varit klockren, först skön dag i skolan och sedan grymt bra på konfirmationen med underbara tjejer. Nu ikväll har jag haft en "pluggfri" dag och färgat mitt hår, så nu är jag ännu blondare. OHYEA! Klockan rinner iväg, måste stänga av här nu, gå och sova vore en bra idè så jag orkar upp imorgon. Men jag hör av mig. PUSS BABES!




Kommentarer
Postat av: isabell =)

Var med och tävla om att bli veckans blogg.

Gå in på min blogg för att se hur det går till.

Du kan vinna en bloggsvarsinbjudan också ;)

http://isabelllcarlsson.blogg.se

Du kommer att få flera läsare också.

Lycka till!

2011-02-02 @ 16:40:40
Postat av: Julia

Lägg in bild på håret! Puss på dig älsk!

2011-02-02 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0