DÅLIG UPPDATERING.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat under dom här två dagarna, men jag har varit fullt upptagen hela tiden ungefär. Min helg har varit grymt bra, men slutade i katastrof. När Elin och jag hade ätit pizza igår så kom Jonas över till oss och gjorde lätt våran kväll. Finns inte ord för hur roligt vi hade och hur knäppa vi var. Slutade med att vi hamnade i soffan klockan ett på natten, liggandes huller om buller och kollade på beck. Natten slutade som den slutade och det är faktiskt inget jag vill gå in på här. Idag vaknade jag och Elin vid elva ungefär, och så fort vi hade vaknat så åkte vi hem till mamma. Jag mår inte helt hundra. Min underbara vän lämande mig vid sju och då städade jag mitt rum. Nu ligger jag deckad i soffan och kollar på tv med världens bästa mamma och syster. Ska hoppa in i duschen nu och sedan ska jag sova, för att kanske kunna må lite bättre imorgon. Imorgon är det alla ♥ dag med, skulle ha träffat Angelica egentligen. Men det blir så att Elin kommer hit efter skolan imorgon och så hittar vi på något mysigt. Sen sover hon här, det behövs eftersom att jag redan saknar henne! Nej, men ska röra på arslet nu och se till att få någonting gjort. Vi hörs imorgon helt enkelt. Sov så gott mina älsklingar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0