DAGEN BARA GÅR


Dagen har gått hur snabbt som helst, även fast jag inte har gjort någonting. Legat i soffan och kollat på tv och suttit vid datorn, det är ungefär det jag har gjort. Pluggat lite också, men tappade lusten redan efter en sida. Nu har jag precis ätit och pratat med bästavän i telefon, hon är saknad. Vi har massvis med planer och förut hade jag lyckorus, eftersom att allt inte är klart än så vill jag inte gå ut med något i bloggen. Nu ska jag snart kolla på big brother och sen ska jag nog gå och sova. Behöver verkligen sömn så jag orkar med skolan imorgon, JAG VILL VERKLIGEN INTE! Att träffa klassen är inga problem alls, eller allt annat bra folk. Men allt skolarbete, allt plugg och speciellt alla prov. Det dödar mig, på riktigt. Aja, imorgon efter skolan så kanske jag ska fixa en grej. Annars så är det någon modevisning med mamma och syster som gäller på kvällen, har ingen aning om vad det är. Ska fixa lite på rummet nu och sen så börjar big brother, så jag antar att det här är sista inlägget för idag. Så vi hörs imorgon istället. Godnatt mina änglar och sov så gott!

I helgen blir jag brunett igen, om jag nu vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0