NÅGON SOM VILL BYTA SITT IMUNFÖRSVAR MOT MITT?

Jag hatar att vara sjuk. Jag är sjuk alldeles för ofta o alldeles för länge. När jag blir sjuk så är det inte "bara en förkylning" heller, utan jag blir riktigt mega sjuk. Jag har inget att göra, har ingen ork alls. Samtidigt som det gör så ont i ryggen och arlset att sitta eller ligga still. Jag har så mycket energi som jag bara vill få ut, vill ut och springa eller bara göra saker, hitta på saker med nära och kära. Men jag måste ha fått världens sämsta imunförsvar istället, finns nog inget som är lika dåligt som mitt, buhu. Om nio dagar är det julafton och marken är inte ens vit? Hur ska detta sluta? J
ag blir ledsen, snälla låt mig bli frisk. NU!

I miss you. I really do.


Kommentarer
Postat av: Elin

Miss u to

2011-12-15 @ 23:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0