MATKOMA, I THINK

Varför äter man så himla mycket när man är sjuk? Eller inte bara när man är sjuk, överhuvudtaget. Man äter när man har tråkigt, när man är ledsen, när man är glad, när man inte alls har något att göra, man äter i stort sätt hela tiden. Jag har gått och blivit till en liten knubbis, men det går inte att sluta. Mat ♥ Jag har precis kollat klart på säsong sju utav One Tree Hill. Vilken underbar serie det är, det är mer än så, den hjälper mig genom mycket. Bara ha en stund för sig själv och rensa tankarna helt. Fortsättningen nerladdas just nu och i det sista avsnittet på säsong sju så åkte de pulka i massor utav snö. Just nu vill jag ha snö faktiskt. Åka pulka, dricka varm choklad och bara umgås! Sedan bara mysa ner under en filt med tända ljus och kolla film, eller bara dricka glögg och äta pepparkakor. Fatta vad underbart, fast det är de enda postivia med vintern. På tal om ingenting, så vill jag ha ett par röda converse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0