"IT HAS NOW BEEN SOME TIME, AND IT'S STILL JUST A BEGINNING.."

Tog en lång dusch såhär på morgonen, med hårinpackning och ansiktsmask. Känner mig nu som en helt ny människa. Jag är ensam hemma vilket bevisat den höga musiken som har spelats här hemma (o fortfarande gör), jag har säkert gett mina grannar en enorm huvudvärk. Men hur mycket roligare blir det inte med musik? Jag åt precis en liten lätt lunch och ska strax börja göra mig i ordning. Jag ska träffa min Martin idag, för idag är det en liten speciell dag. Vi har nämlingen varit tillsammans i fem hela månader, just idag. Med honom vid min sida står jag stadigt, han får mig må så toppenbra! Jag älskar honom, min allra finaste Martin! Idag är jag glad!


Bjuder på en bild i från somras, på mig och min stora kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0