DEN FÖRSTA SNÖN KOM I VECKAN, OCH IDAG ÄR DET EXAKT TVÅ VECKOR KVAR TILL JULAFTON!

Det är lördag, klockan är ungefär fyra och det är redan mörkt ute. Jag är hos pappa denna helg. Idag har jag inte alls gjort något speciellt, spenderat dagen mestadels med lillasyster. Vid fem får vi gäster och efter det kanske jag beger mig hem till mitt lilla hjärta för att umgås med honom. Det är så mycket som händer just nu, tankarna går på högvarv hela tiden och man har aldrig en lugn stund. Denna vecka är det julbord, luciafirande, två spanskaprov, soprov samtidigt som våra betyg sätts, de betyg vi ska ha och söka gymnasium på. Mycket pluggande står på mitt schema, samtidigt som man vill hinna med att göra så himla mycket annat. Jag har tänkt på en sak, hur kan ens humör gå från världens bästa till världens sämsta på en millionsekund? Det är något jag inte alls förstår mig på. Nog babblat om allt, ska lyssna på lite julmusik nu. Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0