WORDS.

Medans Elin duschade så hann jag kolla på ett helt one tree hill avsnitt, som är på 45minuter långt, haha snabb tjej alltså. När hon äntligen var klar så gjorde vi oss i ordning för att vi skulle hinna med bussen som gick tjugo över två, men självklart så missade vi den ändå. Satte oss vid busshållplatsen, mitt på vägen nästan och alla som åkte förbi skrattade åt oss. Jag har verkligen en underbar vän!

Vi väntade på nästa buss, som kom vid halv fyra och hoppade på den. Jag följde henne en bit hem till hennes syster innan jag fortsatte hem till mig. Jag hoppade in i duschen och gjorde sedan mig i ordning lite, körde dock på att vara naturlig idag, haha. Mamma, min syster och jag åkte ner till sjukhuset en sväng för att hälsa på min älskade farfar. Vi blev inte där en jätte lång stund, fast jag vet att det uppskattas lika mycket ifrån hans sida ändå. & självklart ifrån min med. Min älskade lilla farfar.. Vi åkte sen och handlade, och när vi kom hem åt vi en jätte mysig middag tillsammans hela familjen. Det var jätte längesen vi gjorde bara vi fyra! På kvällen fick jag besök utav mitt hjärta, och jag har spenderat hela min kväll med honom. Jag måste ha världens bästa pojkvän! Han åkte hem vid halv tolv och sen dess har jag suttit nerbäddad i min säng och kollat på one tree hill. Jag har fastnat och blivit kär i den serien. Nu ska jag alldeles strax gå och sova, tänkte ställa klockan imorgon och ta mig upp på stan för en lunch med min mor. På eftermiddagen beger jag mig nog iallafall ut till Gusselby (om inte planerna ändrar sig) och spenderar min helg där. Man får passa på att njuta utav det fantastiska stället så länge som det går, blir faktiskt ledsen när man tänker på att det inte är många helger kvar nu. Nej, nu ska jag släcka och lägga huvudet på kudden. Min säng känns så himla stor utan min lilla Elin som alltid ligger bredvid mig, och jag vet att det kommer att bli svårt att somna utan henne vid min sida.

~ bjuder på en otroligt vacker bild på mig och min ängel från förut idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0