INGEN DAG, ÄR DEN ANDRA LIK.

I fredags efter att vi ätit och kollat en massa OTH avsnitt så kom Thuresson och hämtade oss, vi åkte med honom upp till gusselby. Hela fredagen spenderade vi i Elins husvagn tittandes på OTH, på kvällen flyttade vi upp till ungdomslokalen och fortsatte titta där, dit mitt hjärta även kom.

Det blev en tidig morgon på lördagen, gick upp vid sjutiden. Klockan åtta satt vi i bilen påväg till Ervalla, för idag stod fisketävling på schemat. Dock gick det inte alls så bra för mig och Elin. Jag tappade metspöt i vattnet, fiskelinan trasslade sig och vi fick inte en enda fisk. Vi gav upp och umgicks med Mathilda och Oskar istället, mycket trevligare! När vi kom tillbaka till gusselby på eftermiddagen så köpte vi glass innan vi fortsatte att nörda OTH, det bara är så att om man har kollat på ett avsnitt så kan man inte sluta. Jag älskar den serien! Vi tog en dusch på kvällen, åt mat nere vid bryggan och på kvällen kollade vi även då på OTH. När Elin somnade vid tolv så pratade jag med en betydelsefull person i telefon och sedan var jag med mitt hjärta. Somnade sedan vid halv tre någongång.

Idag har jag egentligen bara gått upp, packat ihop och sedan åkt hem till Elin. Där min lilla familj hämtade mig. Vi tog ett besök hos mormor och morfar på kyrkogården innan vi åkte upp till stan för att köpa mat. Just nu sitter jag inne på min systers rum tillsammans med henne och kollar på någon konstig film som går på tv, samtidigt som jag håller på att ladda ner en massa filmer. Ska snart börja städa mitt rum, det ser förjävligt ut. Ska även försöka sova tidigt idag, behöver verkligen sömn. Morgondagens planer på dagen är oklara, på kvällen ska jag iallafall jobba. Märkte nu att min mobil är borta (?!).. Så ska leta efter den nu, vi hörs senare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0