SOOOLEN SKINER!

Gick upp för bara en liten stund sen. Satte upp håret i en knut, satte på mig lite smink och sedan bara en byyxdress, en sådan här dag är en dag som man inte alls orkar lägga energi på utseende. Skulle ha åkt upp på stan med mammsen och käkat lunch, men istället så kommer hon hem med lunch, så vi äter hemma istället. Lika mysigt det också.

Mitt ifrån ingenstans ringer det på dörren och jag blir lika rädd varenda gång det gör det, speciellt när jag själv. Utanför stod Elin skruttfia, så ska spendera min lilla dag med henne idag (ovanligt?). Nu ska vi sätta på en avsnitt med OTH, och sedan ska jag vänta på att min mamma kommer hem!

Kommentarer
Postat av: emelie

kan du inte lägga upp en bild på ditt thomas sabo armband med alla berlocker på? :D

2011-08-12 @ 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0