TRÖTT TJEJ

Dagen har gått oerhört fort. Började vid halvnio, har haft lektioner hela dagen och fick sluta tidigare ifrån bilden, som idag var min sista lektion. Vi har börjat med allt på riktigt, fått böcker och material. Imorgon får vi till och med våran första läxa, helt sjukt. Efter skolan gick jag hem och bytte om lite snabbt, men hur varmt som helst. Tog cykeln upp på stan och mötte upp mamma, vi gick en stund på stan och fixade lite saker innan vi fortsatte till foto 7:an för att göra ett litet besök, jag ska som sagt praoa där om två veckor. Ser framimot det jätte mycket, och ska verkligen bli roligt! Vi köpte med oss mat hem och när vi ätit skulle jag bara lägga mig på sängen för att vila en stund, men slutade med att jag somnade och sov djupt i två timmar. Nu kom jag precis ut ifrån duschen, sitter i min mysiga ziperall i mitt mörka rum och lyssnar på lite musik. Ska snart förberedda det sista inför morgondagen och sedan sova. Ska försöka sova tidigt idag, så att jag kommer upp imorgon. Imorgon är det en lång dag, slutar inte förens fem i fyra. Ska stänga ner allting nu och fixa det sista, så att det blir gjort någon gång. Godnatt med er söta människor, sov så gott!


~ bild ifrån åttan, jag Serina och Julia. Mina små gullungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0