THIS IS MY LIFE!

Hann till skolan imorse iallafall, haha. Dagen gick fort, hade många bra och roliga lektioner det. Det gick liksom lätt. Nästa vecka är det prov, nu håller i vi detta leende som jag har för skolan & kämpar. Fick sluta ungefär en timme tidigare och gick då hem och tog mig en powernap. Efter ett litet tag kom mitt hjärta hit och jag spenderade någon timme med honom. När han hade åkt tog jag mig en pratstund med min lilla mor som precis kommit hem med min nya lilla älskling, vilket jag då menar min nya plattång. Haha, älskar den, hur bra som helst! Sen åt vi lite mat och nu sitter jag under en fet filt i min lilla soffa och kollar på true talant. Ganska mäktigt pogram faktiskt! Beställde nyss hem en ny jacka också, den kommer inom två veckor. Nu ska fortsätta kolla klart på true talant med min lilla syster och
sedan hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0