SISTA HELGEN UTAV SOMMARLOVET

Tog sovmorgon denna dag också, eller rättare sagt så fungerade inte mitt alarm. Har spenderat min lilla dag med att prata med en del personer, känns tungt. Sen har jag degat i soffan, kollandes på OTH. Ska snart gå upp och göra mig i ordning, sen ska jag packa. Pappa hämtar mig vid femtiden, och då beger vi oss till gusselby. Ska bli skönt att spendera helgen där, bara kunna vara, tänka fritt och ta hand om sig själv. Kanske till och med kan ta en springrunda, skulle vara skönt. Dock blir det jobb också, två städningar står på schemat. Men det är dom sista för iår, och jag har då gjort klart mitt tredje och sista sommarjobb. Ska sätta på musik nu och sedan sätta fart, vi hörs senare!

~ tre månader kvar, sen ses vi igen, mitt himmelrike!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0