RYSER NÄR JAG HÖR DITT NAMN, DET BARA ÄR SÅ

"det finns en tro, ett hopp och en kärlek.
längtan, drömmar och saknad av en närhet.
känslor blir blandade med avensjukan lätt,
ett obesvarat samtal på telefonen skapar stress.
det finns inget bättre än att softa med sin brud,
bara hålla om varandra och skippa allt oljud.
för en gångs skull har jag hittat kärleken,
men jag låter aldrig bruden komma imellan vänskapen.
har förändrats från en pojke till en kärleksfull man,
sätter mig och skriver ditt namn på en strand.
håller i din hand, för jag vägrar att släppa den.
kramar om dig i min famn och kollar ut mot solen.
läpparna möts, och kärleken blir varmare,
vägrar gå någonstans, vill bara stanna här.
har allt jag vill ha, men nu krävs det en vilja,
att hålla en kärlek med min älskade och fina"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0