JAG NJUTER OCH ÖNSKAR ATT SOMMARLOVET ALDRIG TAR SLUT

När man verkligen vill blogga, då fungerar det inte, inte någonting. Bloggserven hackar upp sig och det tar 400år för en enda liten bokstav att komma på på skrämen. Åh jag blir så arg ~

Just nu sitter jag hemma, fast inte i stan utan på bondeland. Jag har haft en underbar dag och kväll. Blev väckt i morse tre gånger utav att hemtelefonen ringde, så himla typsikt när man är ensam hemma också -.- Vid elva gick jag iallafall upp och gjorde mig i ordning, sen så kom Reet och hämtade mig. Vi tog oss upp på stan och tog en lunch tillsammans, hann prata massvis och jag fick prata ut, kändes hur bra som helst. Vi vandrade sedan vidare upp på stan och jag fick ett till armband i Tomas Sabo och en till belock. Älskar verkligen det armbandet. Vid tre tiden åkte jag hem, och fick besök utav lilla Elin. Vi blev upphämtade utav hennes mamma, åkte vidare till coop för att handla inför kvällen & sedan åkte vi hem hit, till bondeland där jag och Elin satte igång och städade haha. När vi klara så tog vi en sväng med fyrhjulingen. Efteråt hoppade vi på cyklarna och åkte hem till Thuresson och tog en fika, sen mötte vi upp Johanna och Nellie. Vi cyklade hem hit igen i regnet och lagade mat, tacos stod på schemat, supergott blev det. När vi ätit fick vi besök utav Jonas och Sven, och har spenderat våran kväll med dom. Vi kollade på Mirrors 2 och jag tyckte personligen att filmen inte vad sådär jätte bra, lite långtråkig faktiskt. Dom åkte hem vid tolv och sen dess har jag och min lilla Elin suttit och lyssnat på musik. Jag har iallafall haft en underbar dag, med superbragia personer! Men detta inlägg känns superlångt nu och mina ögon ramlar snart ihop, så dags att tvätta bort sminket nu och lägga huvudet på kudden för att få i sig lite sömn och ny energi.
För imorgon är det en ny dag, vilket också innebär nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0