LÄMNAR MITT PARADIS, FÖR DENNA GÅNG

img_8622 (MMS)

Hade en jätte mysig kväll igår. Alla åt pizza tills dom nästan spydde och efter det så badade vi. Jag Mathilda Lukas Martin och Olle, det var hur kallt som helst. Men är ändå lite stolt över att jag badade faktiskt, hehehe. När vi badat klart så hamnade vi i min lilla husvagn, där vi åt brända mandlar och pratade. Efteråt så spelade vi fotboll, drack dricka & åt massa chips. Vi tog en liten promenad och sedan så hamnade vi nere vid vattnet. Till slut var det bara jag och Martin kvar, vi satt och pratade om allt mellan himmel & jord, jag satt i hans knä och så hörde man musiken uppifrån puben. Det var jätte mysigt faktiskt, min lilla prins. Efter några timmar nere vid vattnet så förflytta vi oss, plus Olle till CC där jag somnade. Just nu så sitter jag i bilen påväg hem, vill hem nu och duscha, känner mig jätte ofräsch. Efter det ska mamma och jag åka iväg och äta någonstans, ska bli skönt att umgås lite själv med mamma. Höjer volymen på musiken nu och ska försöka sova en stund, för trött är jag också. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0