GODNATT, KÄRA VÄNNER!

img_4570 (MMS)

Dagen har rullat på, gått fort också, även fast det är min längsta skoldag. Sprang idag på idrotten och mitt knä blev konstigt igen, orkar inte med alla problem med det längre. Efter skolan åkte jag iallafall hem tillsammans med Tobbe, som gjorde mig sällskap på min sista lektion. Efter ett tag kom Martin och vi tre har nog gjort allt och ingenting. Pratat, skrattat och bara varit, två helt underbara killar. Vi åt tårta också, jag mamma ida & Tobbe, massvis med gott. La mig mig precis i sängen, och ska snart sova. Börjar klockan nio imorgon, liten sovmorgon iallafall. Dags att sätta på musiken och invänta den underbara skönhetssömnen. Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0