ETT ÄLSKVÄRT SMYCKE, THOMAS SABO

Fick en kommentar häromdagen där en tjej undrade om jag inte kunde lägga upp en bild på mitt Thomas Sabo armband, och självklart kan jag göra det. Jag har två armband som jag jämt bär runt min handled, en lite grovare kedja och en lite tunnare.



På detta armband, med den tunnare kedjan, har jag tre stycken belocker. Ett M, som står för min pojkvän Martin. En nyckel, med ett hjärta i. Sen har jag ett S, som då står för mitt namn, Sandra.





På armbandet med den lite grovare kedjan har jag fler belocker. Jag har ett J, som står för min bästavän Jonas. Jag har ett E, som står för min livskamrat Elin. Jag har även ett kors och sista belocken som jag tycker oerhört mycket om, symboliserar tro hopp och kärlek.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0