EN VECKA KVAR

Godmorgon sötnosar! Jag sitter just nu i mitt lilla kök och äter frukost, (eller ska man säga lunch?..) samtidigt som musiken spelas på högsta volym. Dagens planer är oklara ännu, men är grymt sugen på att gå över gatan och sola solarium. Perfekt för solarium en dag som denna. Ikväll ska jag iallafall jobba, på trängen. A-laget spelar och jag ska hjälpa till i kiosken. Jag trivs så himla bra där borta, verkligen. Älskar alla människor & älskar att hjälpa till med allting.

Idag är det också bara en vecka kvar tills skolan börjar också, en liten vecka kvar utav sommarlovet. Jag förstår inte vart tiden har tagit vägen riktigt, men jag har hunnit med att göra massvis utav saker och det är huvudsaken. Nu ska vi ta vara på varenda minut utav denna vecka och göra till det bästa, jag är super taggad.

Ska fortsätta äta lite nu och sedan sätta fart, vi hörs lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0