EN MÅNAD

Att få ligga i din famn och känna sig trygg.
Att få gulliga sms varenda kväll.
Att du visar mig hur kärleken ska vara.
Att du ger mig positiv feedback när allting känns skit.
Att du inte skäms över mig.
Att du står ut med mig, och accepterar mig för den jag är.
Att du fångade mitt hjärta och tar väl hand om det.
Att du bildar det där leednet på mina läppar och torkar mina tårar när det behövs.
Att du får mig känna mig värefull.
Att veta att, du är min, och jag är din.
Det är äkta kärlek för mig.
Jag älskar dig,
min prins!


TACK, för den här underbara månaden tillsammans med dig.
Du har lyst upp vägen för mig, så att jag har fått lättare att gå.
Jag trivs så bra med dig, och du får mig le innan jag själv har hunnit fatta det.
Jag ser dig, mig och oss i min framtid.
Låt detta bara vara en, utan många månader som vi ska spendera tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0