ELIN OCH SANDRA DISKUTERAR SIN VÄNSKAP

SANDRA: öppna drickan och häll upp den i ett glas
ELIN: fyfan vad jobbig du är.
SANDRA: stäng fönstret också
ELIN: alltså ÅHHHH! du har aldrig varit såhär jobbig, jag hatar dig!! men älskar dig lite faktiskt. tänk om det hade varit i början av våran vänskap då hade du sagt: snälla Elin, kan du vara snäll och öppna dricka och sedan hälla upp dricka i mitt glas? Nu säger du: elin, öppna dricka och fyll på mitt glas och ge mig det, SNAABBT
SANDRA:
hahahah jag sa inte ens ELIN.

Det är sinnessjukt hur mycket det förändras, hur mycket våran vänskap har förändrats och hur mycket VI förändras. Elin är mer än min bästavän, mer än min andra halva, för dom stadierna har vi redan gått förbi. På söndag firar vi tre år, och utan henne i mitt liv skulle ingenting gå!

Nu ska vi hoppa ner i sängen med en stor filt och varsin Ben And Jerry's och kolla på film. Ikväll får ni en fet uppdatering om vad jag har gjort och hållt hus dom senaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: din andra halva

jag älskar dig min sandra

2011-08-08 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0