DE SENASTE

Igår vaknade jag upp vid tiotiden, hade en dålig kläddag och rev ut ungefär hela min garderob på golvet, haha. Jennie kom hit vid tolvtiden och vi cyklade upp på stan och tog en lunch på Saigon, hur mysigt som helst. När vi ätit klart och pratat en hel del så kom hennes kille och vi spenderade lite tid med honom. Jag lämnade det urgulliga paret vid tvåtiden och mötte upp Jikar och Serina, för att ta bussen ut till marieberg. Vi hade en toppendag, mina flickor får mig verkligen att skratta. Högt. Fritt. Äkta. Blev några inköp och jag är mycket nöjd. Min syster kom även dit så vi gick runt med henne, slutade med att vi hamnade på donkan innan vi vandrade vidare till Ikea. Vi gick till skopunkten och sen kom mitt hjärta ditt. Vi gick runt på Ikea en stund, en lång stund rättare sagt innan vi åkte vidare till Chili. Vi kollade snabbt och fortsatte sedan hemåt. Vi dumpade av Serina och Jikar, och vi andra fortsatte hem till mig. Jag plockade undan lite på mitt rum och sedan så spenderade vi lite tid med min familj. På kvällen/natten så kollade jag och Martin på film, just go with it. Helt okej film, dock lite konstig och förvirrande. Han stannade hos mig över natten och det känns så bra att somna i hans famn. Jag har sagt det tidigare, men jag säger det igen. Jag har världens bästa pojkvän!

Martin åkte hem vid tiotiden idag, och jag somnade om så fort han åkte och sov ända till halvtre. Gick upp vid tre kanske och städade rummet, sedan mötte jag upp Jikar och Serina för att vandra vidare till solariumet. Efteråt gick jag hem och duschade snabbt, gjorde mig i ordning och vandra vidare till Trängen där min kväll har spenderats. Jag har jobbat, stått i kiosken och träffade massvis utav bra människor! Kom hem för en och en halv timme sen kanske och har sen dess suttit i köket och pratade en massa med min familj, dock glatt denna gång. Nu tänkte jag tvätta bort mitt smink och sedan hoppa ner i sängen och sova, det behövs. Morgondagens planer är oklara, men jag tror jag ska träffa mina brudar. På kvällen beger jag mig till gusselby och spenderar min helg där, jag ska jobba, denna helg också. Nej ska röra på fläsket nu, vi hörs, när vi hörs. Vilket säkert blir imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0