DE SENASTE OCH FRAMTIDEN

Vad har jag gjort dom senaste dagarna? Jag har firat min födelsedag, som var den bästa dagen på hur länge som helst. Dagen var kunglig från början till slut. Jag har spenderat massor utav tid med mina fina vänner och med min extremt vackra familj. Jag har gjort mitt tredje sommarjobb för i år och denna gång stod Forwardcupen på schemat, det gick hur bra som helst och det är något jag vill göra om. Jag har inhandlat mig väldigt mycket nya saker och ska snart göra en room-makeover på mitt rum hemma i stan. Mitt i detta har vi (jag och min lilla Elin) även tagit oss en tur till gusselby, där solen stod högt på himmeln och vi låg ute på en luftmadrass i flera timmar och solade. Jag har träffat mitt hjärta, och just nu saknar jag honom jätte mycket. Jag har också ordnat en praoplats tills skolan börjar och det känns hur bra som helst. Jag har hur mycket saker som helst inbokat och jag längtar väldigt mycket.  Men jag vet iallafall en sak, eller två. Det första är att jag njuter utav mitt sommarlov för fullt, älskar mitt liv totalt. För det andra vill jag inte att det ska ta slut, jag älskar tanken på att ha sommarlov och vill att det förblir så, fatta vad underbart det skulle vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0