DÅLIG UPPDATERING, IGEN..

Min helg har bara rullat på, fredagen när jag kommit upp till gusselby så åt jag mat i puben tillsammans med Jonte, vi åt med tandpetare, haha. Kvällen spenderade vi i Elins husvagn tittandes på Stockholm - Båstad, faktiskt en bra serie! Vi förflyttade oss upp till ungdomslokalen på natten där vi lyssnade lugn musik och bara tog det lunch. På lördagen var jag hundvakt på dagen, kollade massa OTH avsnitt, mitt hjärta kom, jag tog en dusch, åt mysig middag nere vid vattnet, åkte in till Linde tillsammans med Martin och Olle, och på kvällen kollade vi på någon konstig film i Martins husvagn. Jag pratade även med min lilla vän Jikar, som jag är otroligt stolt över. Jag gick och la mig vid två tiden. På söndagen tog jag en rejäl sovmorgon, sov ända till ett, halvtvå. Gick upp och packade ihop mina grejjer innan jag åt lunch med pappa & Ludde. Vi städade efteråt och sedan köpte vi glass, Elin och jag har nu avklarat alla städningar för iår, vilket innebär att mitt sista sommarjobb är nu slut! Sen hoppade jag in i bilen och begav mig hemåt. Helgen blev verkligen bäst, en sådan där avkopplingshelg som är perfekt innan skolan börjar. Drog iväg och handlade med mamma & Kjell när jag kom hem, sen duschade jag och hamnade framför tv en stund, innan jag somnade då..

Idag var det första skoldagen! Det känns ändå på något sätt skönt att vara tillbaka igen, har saknat min älskade lilla klass. Vi har fått ett schema som är helt okej, som vi också redan sätter igång med redan imorgon. Jag är supertaggad inför denna termin och ska verkligen göra mitt bästa. Efter skolan åkte jag upp på stan med fina Julia. Vi gick runt och leta praoplats åt henne och sedan köpte hon ett par jeans. Vid tre mötte vi upp Tobbe och vi åkte hem till mig. Jag somnade i Tobbes knä, Julia och Tobbe tog över min mobil och när jag vaknade hade dom bombat min lilla facebook. Dom åkte hem för en stund sen och jag har precis ätit lite mat med min familj. Jag ska hoppa in i duschen strax och sedan hoppa ner i min lilla ziperall. Sen ska jag sätta på en film och bara mysa.
Jag älskar såna kvällar, filmkvällar med sig själv och ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0