TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Bara att gå upp i morse och cykla iväg till skolan, dagen har varit hur skön som helst. Roligt att träffa alla underbara människor igen! När vi hade slutat skolan så drog jag Hanna Julia och Mikaela hem till mig och åt upp mitt hus haha. Sen vid femtiden cyklade vi vidare till tjejgruppen. Där vi hade temat kärlek. När vi hade ätit jätte gott fika och den var slut så cyklade jag hem, bytte om och åkte iväg till varbega där jag mötte Emma. Vi gick och sprang runt skogen där, och grymt bra känns det efteråt. Sen cyklade jag hem, samtidigt som jag pratade med Martin i telefon. Glad över mig själv att jag rört på mig så mycket idag, det är en sån otroligt skön känsla efteråt. Nu har jag precis ätit lite mat och ska snart hoppa in i duschen. Skippar nog BigBrother ikväll och kollar på det imorgon istället. För just nu vill jag bara lägga mig i sängen, krypa under mitt varma täcke och detja John Blund!

BJUDER PÅ NÅGRA BILDER IFRÅN MIN FÖRSTA VISTELSE (ÖVER NATTEN) I GUSSELBY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0