PAJAS DAG

Skoldagen var upp och ner faktiskt. En bra dag men ändå så hilma dålig, så säger ingenting istället. Efter skolan drog jag hem och packade, hann även träffa mamma en stund. För sen så kom pappa och lillasyster och hämtade mig. Vi åkte hem till pappa och åt en jätte mysig middag innan jag drog ut med Jennie. Kom precis hem, vi har varit och sola och jag somnade som vanligt, att sola måste vara livets liv. Ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag träffa pajasen igen för då ska vi ut och cykla på hennes nya cykel, återuppleva en massa minnen och bara leva livet, sånt som vi är bra på rättare sagt. Så ska skynda mig nu, ville bara tala om att jag lever.

VADÅ FÖRÄNDRING?!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0