MYSIG DAG!

Fick sovmorgon till tio, eller jag mötte upp Julia Ebba och Martin vid tjugo i. Vi cyklade först bort till myrorna där vi gjorde vårat första studiebesök. Det gick hur bra som helst och vi fortsatte vidare till slottet för att äta frukost. Grymt härligt väder, så vi stannade där ett tag. Vid halvtolv var det dags för nästa studiebesök, denna gång på röda korset. Det gick minst lika bra och vi har fått ihop riktigt bra med fakta och bilder. Bilderna kommer att visas här i bloggen, fast dock senare. Vi drog vidare till min mammas jobb och åt lite kakor innan vi fortsatte ännu en gång, denna gång till saigon för att få lite käk i magen. När vi var klara där så cyklade vi mätta och belåtna tillbaka till skolan. Vi hann med en mattelektion och ett klassråd innan dagen var slut. Jag somnade i soffan när jag kom hem och vid fem gick jag iväg och solade med min kära syster. Vi gick på en lång promenad efteråt, pratade om allt och det var jätte skönt att bara röra på sig. Kom hem och har städat mitt rum nu, exakt hela kvällen. Nu står packning på schemat. För imorgon, är det fredag och det innebär att jag ska till gusselby, världens bästa ställe. Plus världens bästa människor befinner sig där. Det innebär alltså två flugor, i en smäll. JAG ÄR SÅ GLAD!

Kommentarer
Postat av: Micke Brånn !

För fin :$

2011-05-02 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0